Tuesday, January 31, 2012

Keramat Vs Kajang


Teringat dulu zaman-zaman sekolah keramat sampai form 3 je . HAHA . masuk je form 3 mama mula kejut bangun pagi . mandi2 dan pergi ke sekolah . tak pernah pulak tido waktu kat keramat . maklum la mama aku cikgu . die dapat th aku tido mati la . haha . Waktu form 4 aku pergi ke teknik Kajang . sekolah paling best . HAHA (keramat pon best tapi teknik lagi best) . Sory gambar takde kat keramat . kalau ade aku post k . waktu kat teknik dulu damn gila . kene maki dgn senior la ape lagi . bajet bagus la tu . tp kejap je tu . nasib baik dorm aku iaitu dorm 5 senior yg kuat study so xdela kene marah ke ape . haha. waktu kat teknik la aku selalu tido dalam kelas . perghh . best gila kowt . HAHA. kat keramat tak pernah tido walaupon hujan . tp kat kajang selalu gila. waktu pagi plak mcm biasa kalau kat umah mama kan kejut tapi kat teknik warden kejut dengan rotan skali dibetis . HAHA . dulu bukan maen benci lagi warden tu . tp sekarang dah jadi member da .HAHA . waktu aku form 4 aku tak fly mcm budak2 lagi .aku seorang yang baik . wah . pujian diri sndiri nampak. HAHA . tp bila sudah di gelar senior . HAHA .bangga kowt . mula la permainan ku . walaupon aku buat keje jahat . aku tetap tak pernah kantoi . hihi . (abis kalau mama tahu ni ) peace ye . rindu sangat kat teknik ni . baru best jmpa junior yang satu kepala . :)
Mama June ! Otai sekolah ! Love you la
Gambar ini menjadi kenangan aku dan teknik kajang . Rindu pulak rasa !

No comments:

Post a Comment